fredag den 15. januar 2010

Vinterhygge

Ja så er vinteren da kommet over os, og mine to glasfiberkajakker er begge blevet tryktestet da alt sneen gled ned fra taget.....heldigvis er det jo kajakker af topkvalitet ;-) Når nu vi snakker om Valley, så har de længe varslet med en ny hjemmeside. Desværre gik det meget langsomt, men nu er den klar og bestemt et besøg værd, selvom der ikke er kommet så meget på endnu!

Kan man ikke komme på vandet, for is eller andre undskyldninger....så vil jeg da lige anbefale et par hjemmesider det er værd at holde øje med.

Erik er på vej rundt om Danmark i forsøget på at få det rødhvide bånd. Han skriver en opdatering hver dag, som er værd at læse. Mig bekendt er det anden gang der nogen som forsøger sig på det rødhvide bånd om vinteren. Hatten af for det, man skulle tro det var hårdt nok selv om sommeren!

Bryan Smith har fuldt fem forskellige outdoorfolk og lavet en serie, som man kan se gratis på her, der kommer til at være 22 afsnit som løbende bliver "frigivet". Det bliver spændende at følge med i, Bryan er kendt fra Pacific Horizont og Eastern Horizon, begge gode kajakfilm af høj kvalitet.


2 kommentarer:

  1. Hej Thomas
    Fedt at få linket til The Season - dem vil jeg glæde mig til. Det er jo ikke så meget af den slags der kan ses på TV.

    Jeg følger også hver dag Eriks tur rundt - det er underholdende læsning. Noget af en udfordring han har taget op.

    Venlig hilsen Helge

    SvarSlet
  2. Hej Helge

    Ja, det bliver spændende at se, når de engang starter serien op...glæder mig!

    Ja det er noget af en tur han er kommet ud på. Kunne godt tænke mig at prøve sådan en langtur, emn ville nok vente til om sommeren...

    SvarSlet