mandag den 28. marts 2011

Nye kajakker - gamle kendinger!!!


Vi har lige købt et par nye kajakker! Selvom de er nye er modellerne velkendte. Den blå er en Romany fra SeakayakingUK og den gule er en Explorer Lv også fra SeakayakingUK.
Det er to fantastiske kajakker. Romanyen er kort og manøvrevenlig, mens Explorer er længere og hurtigere.
Årets første rul!
Bamse følger noget med i testpadlingen og på et tidspunkt var han lige ved at hoppe i vandet...
Louise i Exploren.
To korte og legevillige kajakker, en Romany og en Avocet Lv.

2 kommentarer:

  1. Begge disse kajakkene er fantastiske. Er ikkje Explorer LV for litt mindre personer?

    SvarSlet
  2. Hej Odin

    Jo, Explorer Lv er for mindre personer, jeg selv er 1,70 og syntes faktisk den er lidt for lille, hvilket undre mig meget da jeg nemt kan være i min Avocet Lv. Explorer købte jeg uden at prøve den, har ikke haft problemer med at sidde i en Romany Lv. Men min nye Explorer Lv er med det gamle "flytbare" skumsæde, måske det faktisk fylder mere...

    Forresten er det en fin blog du har :-)

    Vh
    Thomas

    SvarSlet