mandag den 21. februar 2011

Kanoprojekt 7

Det går lidt langsomt med at få lister på. Har lige været på skitur i en uges tid, og så kommer man hjem til en masse sne og kulde. Man skal være klædt godt på for at holde varmen i garagen...men varm kaffe hjælper heldigvis på det meste!

Jeg rendte ind i et problem som jeg lige skal tænke lidt over, imellemtiden har jeg så sat kølliste på. I byggevejledningen står der godt nok at man skal bruge en liste, jeg har valgt at bruge to, da jeg syntes det passer bedre med køllinjen. Så må vi se hvrodan det bliver, ellers må jeg jo lave det om igen.
Problemet jeg var rendt ind i var listerne på siden af kanoen. Med det spænd som der kommer på, når de skal følge bundprofilen, så buger de meget. Jeg tror løsningen bliver at fortsætte fra kølen og nedad, så må jeg skære til efterhånden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar