torsdag den 27. januar 2011

Kanoprojekt 2


Så er tiden inde til en opdatering og lidt mere kanobygning. Jeg og mine tøser har været ramt af influenze så det har stået lidt stille med byggeriet. Jeg har fået lavet en byggejig af de samme bjælker som jeg har savet lister af. Da vi desværre har haft oversvømmelse i værkstedet, vil jeg ikke ligge mine lister på gulvet, så de hænger /står på pallerne i baggrunden.

Jeg har monteret en træklods med en rille i, til at styre ståltråden som skal bruges til montering af spanterne.
Når man køber byggetegningen følger der en byggevejledning med. Godt nok på svensk, men til at forstå, den skal man så ellers bare følge, og til sidst har man en kano....
Her har jeg monteret nogle lægter til at montere byggespanterne på, det er lidt omstændigt at få det til at passe sammen, så er lidt spændt på at få monteret spanterne. Måske i morgen, hvis tøserne ellers kan se at blive raske...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar