tirsdag den 11. januar 2011

Vinter!!!


Efteråret kom hurtigere ind forventet, og pludselig var sæsonen ovre, det vil sige kursussæsonen. Padlesæsonen fortsætter jo ind i efteråret og vinteren igennem, i efteråret starter jagtsæsonen også. Jeg har en skydepram, men syntes den er lidt for langsom og besværlig at håndtere. Da jeg har en Avocet Lv i grå (god jagtfarve) besluttede jeg mig for at tape den røde stribe til, da den selvfølgelig er for synlig.
Jeg brugte et specielt slags tape fra den lokale byggemarked, og resultatet blev egentlig ok. Men da jeg endelig blev færdig og jeg fik tid til en prøvetur med geværet, ja så blev det vinter og mit lokale padleområde blev stift. Sådan har det faktisk været lige siden...
Så for at få tiden til at gå, (som om det er noget problem med to små piger, en jagtglad hundehvalp, fire høns, hus, firma, de to små pigers mor...nåja, og så et fuldtidsjob!) har jeg besluttet mig for at bygge en kano. Egentlig ville jeg gerne bygge en Black Pearl, men familien har vist mere brug for en familiekano end endnu en kajak...og så kan jeg da også lige lære byggemetoden til næste vinter...

Kanoen skal bygges op over nogle spanter som her er blevt tegnet ind, så mangler de bare at blive savet ud....Jeg vil forsøge at opdatere bloggen løbende efterhånden som jeg kommer videre i projektet.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar